KÄRLEK

28 april 2011

Fin man och bra bok!

Jag har en otroligt fin man jag. Han kommer hem och ställer sig och lagar pannkaka till oss. =) Fint tycker jag! Laxen får vänta tills imorgon, Erik ville ha pannkaka. Det är ju torsdag, sa han. Vi borde egentligen väcka vår son som fortfarande ligger och sover. Han somnade 14:25 och vaknade efter en halvtimme. Jag märkte att han fortfarande var trött och det skulle bli svårt att få honom att vara vaken till 19, så jag kämpade för att få honom att somna om. Runt 15:40 somnade han om i vagnen när jag skakat den över tröskeln en stund. Och nu sover han fortfarande. Lite dumt, men han var ju uppenbarligen inte utvilad när han vaknade första gången. Men det var bra att han somnade om för jag var döttstrött och behövde få sova en stund och det fick jag. Hann t.o.m. läsa en stund.Nu läser jag en bok som heter Att springa som är skriven av Maria Sveland. Har läst till sidan 94 och nu har boken blivit riktigt bra. Jag älskar verkligen böcker. Önskar att det fanns lite mer tid på mina dygn så jag hann med lite läsning varje dag. Mysigt! Den här boken verkar ha det djup som jag tycker om. Lite seg i början, men nu är jag fast. =) Vill ni läsa om två tonårstjejer som bli jagade i skogen av mannen med rabarberpenis så ska ni läsa den här boken. ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar