KÄRLEK

13 juni 2011

Nya tag!

För tillfället är jag rätt nere av olika orsaker, men jag är sjukt trött över lag just nu. Alltså inte bara just för stunden utan har varit det i 1-2 månader. Mår illa och vill inte äta. Trött blir jag av min allergi mot pollen men illamående har jag inte varit av pollen förr. Eftersom både trötthet och illamående är vanliga symptom på något annat har jag nu uteslutit det alternativet! Jag fattar bara inte varför jag mår så illa. Men jag äter nog lite för dåligt och tränar inte alls, förutom långa promenader några gånger i veckan. Jag kanske måste ha ett gym-kort för att det ska bli av och träna. Men jag är rädd för att det bara blir bortkastade pengar. Men men, nåt måste jag göra ¨t det här för som det är nu mår jag PYTON!!! Trött konstant jämt och illamående och vill inte äta. Har googlat illamående+pollen-allergi oxå och det är tydligen så att det förekommer som symtom, det är bara väldigt ovanligt. Dags att ta tag i livet helt enkelt! =)

Det är mycket som löser sig just nu!! Jag har väl i stort sett bestämt mig för att börja plugga i höst. Det kommer inte ut några tjänster att söka på Systemets hemsida så jag har inte så mycket val, men det är ju det jag vill!! Och vi har pratat med han som äger lägenheten vi bor i nu och det är grönt för oss att börja kolla på ny bostad redan nu trots att vi skrivit i kontraktet att vi ska bo kvar till 31/12 i år. Det är skööönt! För då kan vi börja leta och gå på visningar och se vart vi vill och vad vi vill ha. Just nu stor det väl mellan att försöka få en 3:a i Farsta eller en 4:a i Tensta eller Vårberg för samma hyra. Svårt val faktiskt. =/ Vill bo nära vänner, så därför är Farsta bättre, och Farsta är trevligare område tror jag. Närmare till natur får jag för mig. Invandrartätt har jag inget emot att bo, men det ska vara ett praktiskt ställe. Ett ställe med nära till köpcentrum och bra kommunala kommunikationer. Farsta har båda, plus att Eriks bästa kompis flyttar dit i slutet på juni. Men en 4:a vore så niiice! Men vi får se. Kul att gå på visningar och så i alla fall. Får se vad det blir. =) Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar