KÄRLEK

6 juni 2011

Sista kvällen på landet...

...för den här gången. Efter att jag hade fått Gabriel att somna tog jag den sköna duschen medan grabbarna fixade tacos åt oss. Mums!! Jag hittade en fästing när jag duschade. Dags att vaccinera mig. Och Gabriel. Är det någon som vet om det finns någon undre gräns för hur tidigt man får vaccinera sig mot TBE?


Jag tog en tur till dasset (huset längst bort vid vattnet) efter maten. Jag tycker det är riktigt mysigt med dass, förutom på nätterna. =\ men titta själva så mysigt...


Det finns helt klart en charm med ett primitivt sommarställe där man får koka vatten till disk o gå på dass. :)

Sen spelade vi Ticket to Ride o jag förlorade stort!! :( jag har inte riktigt kommit över det än. =P

Nu har vi kommit hem o jag försöker lista ut om jag "bara" är allergisk eller dessutom blivit sjuk. Svårt att veta faktiskt.


Här är min snygga man som läser innan det är dags att sova. Han sover fortfarande. Men jag o Gabriel ska gå o handla frukost nu. Finns inget alls hemma för det. =\

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar