KÄRLEK

1 juli 2011

Blev inget

Vi fick inte den snygga lägenheten vi kollade på i måndags. =( vi kommer nog tacka ja till alla kommande 3:or i Farsta o hoppas få någon. För mig är det bara så otroligt dåligt att springa på visningar i oändlighet o så vet vi inte alls när vi får nåt. Jag blir stressad av att inte veta eller kunna planera. Jag ligger vaken på kvällarna o funderar. Tänk om det är så att vi inte får nåt i Farsta...

Igår kväll passade jag på att kolla sängar på Blocket innan jag stängde av datorn. Jag har kollat flera gånger dagar nu o missat en del sängar. Jag vill att vi skaffar en 180-säng med stomme, gärna IKEAs Malm-stomme. Och igår fick jag tag på en Malmstomme MED madrasser o allt 180 cm som var gratis!! Stommen är lite stött i en flytt. Men vadå? Den är ju gratis!! Så nu ska jag försöka göra mig av med vår 140x210-säng o lösa hur vi ska lyckas hämta den nya imorgon. Jag är såå nöjd iaf. Fynd!! :)

Jag får försöka sluta tänka på framtiden o hösten. Lära mig leva i ovisshet. Åh fy! Jag får en slags fobikänsla när jag tänker på ovisshet. Aaaaa! Bara att stå ut.


- Bloggat med min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar