KÄRLEK

1 maj 2011

Bröllops-outfit.

Jag funderar på vad Gabriel ska ha för kläder på bröllopet. Jag är ju bra sugen på den snygga skjortan jag köpte idag. Men sen kom Erik och sa att dom kläderna han hade på sig igår skulle passa bra ihop med det jag ska ha på mig. Det vore kanske lite gulligt om vi matchade varandra hela familjen. Eller? Jag kommer har den här klädseln. Och då är det frågan om Gabriel ska ha dom blå manchster-byxorna nedan och matcha mig? Eller ska han ha den snygga lila skjortan och så får Erik också ha lila så matchar i alla fall dom två? Det känns mest som att skjortan är mest finkläder, men snickarbrallorna kanske också blir coolt och snyggt? Just nu är jag mest inne på dom faktiskt. Gabriel har heller inga byxor som passar skjortan så då måste jag fixa det. Om det blir snickarbyxorna byter jag nog skjortan till en i storlek 80 så han kan växa i den. Han har egentligen gott om skjortor som han kan ha just nu, fast inga jag gillar så mycket som den här. =P

Kommentera så jag får lite hjälp!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar