KÄRLEK

13 april 2011

Nakenfisen

Gabriel fick chansen att röra sig lite utan blöja medan jag höll på med puréerna idag. Sen promenerade vi runt lite och så han får känna på hur det är att gå utan blöja lite. Sen behöver ju lilla rumpan vädras lite som är instängd för det mesta hela tiden.Självklart kissade han på golvet på två ställen, bland annat här bredvid sängen precis efter bilden är tagen. =P Men det är det värt. Det är ändå redan fullt med grejer över allt och stök, så lite kiss under sängen gör väl inget. Eller? =P Självklart torkade jag bort det!

Om en timme ska vi ut och gå med två andra vagnar, barn och mammor här i Årsta. Den ena bor i ett av grannhusen, praktiskt. =) Det blev promenad eftersom Gabriel kanske har RS-virus. Det säkre före det osäkra låter bäst i det här fallet när vi har med oss en liten på bara en månad på promenaden. Så nu kanske det är bäst för mig att byta från pyjamas-byxor till jeans?

5 kommentarer:

  1. Brukar du lägga ut nakenbilder på ditt barn? Är det så klokt? Tänk på alla pervon ute i cyberrymden. Dessutom ska man väl även värna om barnens privatliv? Charmig är han i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Vill se pitten....snälla....är den stor? Har han hår eller är han porrpungen

    SvaraRadera
  3. Sexig nakenfis! Vill knulla honom i rumpan och fylla honom med min sperma 🍆🍑💦

    SvaraRadera
  4. Sexiga nakenfisen Gabriel som jag skulle vilja knulla i rumpan och fylla med min sperma🍆🍑💦

    SvaraRadera
  5. Älskar att runka till denna sexiga nakenfisen 🍆💦🤤 Skulle vilja knulla hans rumpa och fylla honom med min pedofilsperma 🍆💦🍑

    SvaraRadera