KÄRLEK

8 juli 2009

Den med avfärden...snart.

Imorgon bär det av. Då åker jag, Beatrice, Erik och Martin till Västkusten. Kommer tillbaka om 10-14 dagar sådär. När pengarna är slut. =P Det ska bli superroligt! Är lite orolig för Bea har kräkts och inte mått jättebra nu ikväll, men vi hoppas på att var för att vi hade världens bästa fest för henne hela natten till idag. Kan ju finnas en risk...hon fick ju liksom inte sova.

Men men, nu drar vi...och Kristofer, nu måste du sluta dansa regn-dansen och låta mig få lite fint väder på min semester. Va en fin och snäll arbetskamrat nu och låt mig njuta lite!! Annars ska jag se till så du får regn på Medeltidsveckan! Ha!!

Ha det gott så hörs vi...får se om man får in nåt blogginlägg under resan, men jag skulle inte tro det.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar