KÄRLEK

5 juli 2009

Den med Eriks fester.

Nu har Erik blivit ett helt år äldre och inte bara det, han har haft två fester också. Jag ordnade världens överraskningsfest åt honom på hans födelsedag förra helgen. Vad som hände då lämnar jag till oss som var där, eller till ett senare inlägg i alla fall. I stora drag var det så att jag och supersnälla Beatrice ordnade med mat under dagen. 12 andra snälla vänner tog sig ut till stugan min familj har. Jag åkte sedan och hämtade Erik och han och jag åkte ut dit för att ha en mysig kväll ensamma....om han bara kunde ana. =P Sen blev han superöverraskad av alla hans vänner som var där. =) Blev så lyckat!!! Tack alla! 
Igår var hans andra fest som han själv hade ordnat. Den var mindre, men ack så trevlig och mysig. Det blev spel- och lekkväll, med rätt mycket pusseläggning också. Så mysigt! Det är vid sådana tillfällen som man inser vilka fina vänner man har. Båda dessa fester var så mysiga och jag inser hur fina människor vi har runt omkring oss. =) 

På torsdag beger vi oss iväg på semester, jag, Erik, Martin och Beatrice. Vi ska bila ned för västkusten och ha så mysigt. Tälta, som jag först var väldigt negativ till, men nu känns det jättemysigt. Vi vill bara ha fint väder, så alla får gärna dansa soldansen. =) Och på tisdag åker vi till Stockholm för att vara där tills torsdagen, för Beatrice fyller år på tisdag så då ska vi ju gratta henne, såklart! =) Vad önskar hon sig mån tro? 

Nu ska jag söka lite på sevärdheter och kul grejer man kan hitta på på resan! Billekar och ljudböcker och vanliga böcker är självklart! =) Sen måste vi planera för mat och sånt folk. Vi ringer er imorgon. 

Kram och ha det bra under min semesterperiod, som jag förhoppningsvis kommer ägna så långt från datorn som möjligt. =P 

1 kommentar:

  1. det va riktigt nice fest :) gjorde du toppen bra! Vi ska inte ha lite kul på semestern....Det ska bli galet kul!

    SvaraRadera