KÄRLEK

8 december 2009

Helt fantastiska Regina!

Igår åkte jag och min arbetskompis Elin på äventyr till huvudstaden. Och det var inte vilket äventyr som helst, det var konsert på Cirkus med Regina Spektor! Som vi har längtat! Biljetterna bokades den 31 augusti klockan 11:17, så sedan dess har vi väntat! Men den som väntar på nåt gott... Det var så värt sin väntan! Hon var helt otrolig!! Hon är så otroligt duktig och skön! Hon är så musikalisk och superbra på att sjunga! Hon gör en massa coola svåra saker i typ varje låt. Men det som jag blev mest imponerad av var när de ställde in en trästol bredvid henne vid flygeln och hon trummade på den med höger hand samtidigt som hon spelade ackord på flygeln med vänster hand och samtidigt sjöng en hel låt så!! Helt sjukt svårt!!! Respekt till henne!! Så alla ni som inte var där missade verkligen något av det bästa jag har varit på i mina dagar! Inte mycket som slår det här. En konsert med Helen hamnar på samma plats tror jag, kanske lite högre. Se en supergrym musikal slår också, men då ska den vara riktigt bra! =) Jag kommer leva länge på den här upplevelsen. Niiice!!

Respekt åt Regina Spektor!!!

1 kommentar: