KÄRLEK

29 december 2009

Less på att må dåligt.

Nu är jag väldigt less på att behöva ha fyra timmar på mig på "morgonen" för att må bra resten av dagen. Det känns superjobbigt nu. Igår mådde jag superdåligt hela dagen. Idag har jag mått illa hela förmiddagen och varit otroligt trött och seg i hela kroppen. Känt mig utmattad utan att jag ansträngt mig. Det verkar som att jag mår som jag "ska" göra. Förut har jag klagat på bivärkningar av p-piller. Oj oj...det är ingenting mot det här. Men man får ju något fantastiskt av det här i alla fall. Jag försöker att fokusera på det, men det är svårt att förstå så det är inte heller helt lätt. Men men, det enda jag kan hoppas på är att illamåendet försvinner snart. Det borde ju göra det snart, så jag HOPPAS!! Det är ju illamåendet som är jobbigast och som gör att jag inte kan äta ordentligt och det får mig trött och sliten eftersom det lilla jag äter förmodligen går till den lilla och så får inte jag så mycket näring själv. Så vi hoppas att det blir bättre. Idag ska shoppas efter jobbet. ICA Maxi här kommer jag och jag ska köpa MASSOR med frukt och grönsaker!! Vi ska få i oss näring och må bättre nu, eller hur du? (Vem du nu är...)

1 kommentar:

  1. Ät massor av apelsin...massor massor massor. så där så du blir lite lätt orange på näsan. Pass på nu när de oxå är så goda! hehe:)

    SvaraRadera