KÄRLEK

16 augusti 2009

Den där jag inte förstår varför.

Jag är sur och tvär och allmänt jobbig att vara med just nu. Typ varann dag är jag jättejobbig och blir irriterad på ALLT!! Det är superdrygt och jag vill inte vara sån. Hur gör man för att inte vara sån? Varför är jag så över huvud taget? Det är verkligen jättejobbigt! Jag blir irriterad på att det är äckligt i diskhorn, på att ingen vill göra nåt som jag vill vara med på och på en massa småsaker hela tiden. VARFÖR?!? Jag vill bara ha kul och må bra. Humöret svänger så himla mycket!!! Kan det bero på menscykeln eller nåt? Blir man så efter man har haft mens? Att man kan bli sån under mensen har jag fattat, men inte efter och lite hela tiden. Om någon har svar får man gärna kommentera. Förlåt för att jag är sån!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar