KÄRLEK

20 augusti 2009

Den med brudklänningen.

Tänkte bara meddela världen att jag köpt en brudklänning. Ja, jag vet att det är lite tidigt, men jag hittade ju den här underbart fina på blocket, så vad skulle jag göra? Nu har jag det fixat i alla fall. Så nu behöver det inte komma en stor utgift sen när allt annat kostar en massa. =) Snart har vi bestämt i vilken stad vi vill ha bröllopet också, det är bra. Känns som att vi borde försöka kolla upp tider och så ganska snart. I alla fall om vi vill ha nån speciell kyrka eller nåt speciellt datum. men sånt där får ni inte veta förrän det närmar sig. =P Lite hemligheter ska vi väl ha för oss själva. Hehe.

Imorgon åker jag till älskade Beatrice över helgen. Ska bli sååååå kul! Då ska vi snacka bröllop för fulla muggar! =)

Men nu ska jag först se till att ta mig till jobbet och tjäna in lite pengar. Det är inget vi har fett med just nu...men det är bra att få kämpa lite ibland oxå...det är det som gör livet värt att leva sen.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar