KÄRLEK

19 september 2009

Den med benvärmarna.

Tjo! Snart bär det av på 25årsfest i Årsta i Sthlm. Per som fyller år. Snacka om vuxen..25 år. Det fyller Erik nästa år också ju. Coolt! Det kommer nog bli askul ikväll. Vi har köpt en världsbra present! Niiice!
Mitt projekt de senaste dagarna har varit ett par benvärmare. Jag hade inget att sticka eller virka så jag stickade mig ett par matchande benvärmare till min mössa och min halsduk. =) Sk abara sy ihop dom. Det är det tråkigaste jobbet. =P Men nu har jag en handarbetsperiod. Älskar att sitta och sticka och virka. Myyysigt. Sen gör ju Desperate Housewives det hela änu bättre. =P Ja, jag lever med dom!! Dom är med mig nästan jämt. =)
Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen så jag snygg och fräsch ikväll. Imorgon ska vi dessutom på date med min kusin och hennes man. Nice.

Ha det bra så hörs vi! Kramar

P.S. Beatrice, det kommer gå så bra att vara själv. Tänk du har ingen att ta hänsyn till och ingen som ser vad du gör. Passa på att göra sånt som du inte vill att nån annan vet att du gör. ;o) Dock inget dumt eller farligt!! D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar