KÄRLEK

4 september 2009

Den med ensam hemmakväll.


Ikväll sitter jag själv hemma. Det är lite skönt att inte ha någon här som klagar på att det är för mycket Desperate Housewives. =P Men mest är det tråkigt att behöva lägga sig ensam i en för stor och kall säng. Det är rent av hemskt nu när man vant sig vid att alltid ha sin älskade vid sin sida. Farligt det där, skaffa er aldrig någon sådan att bli beroende av. Eller jo, gör det! För det är det bästa i mitt liv, att jag har världens bästa Erik vid min sida. Det är därför jag ska dela resten av mitt liv tillsammans med honom! Och jag blir inte ens lite rädd när jag tänker på det. Jag blir mer lugn och känner en "Yes-känsla" i hela kroppen! Tänk att jag ska få ha honom resten av mitt liv! Vad fantastiskt mitt liv kommer bli då! Tack för det älskling!

Imorgon ska vi åka till mina favoritbarn, the Rejlers-kids. Det ska bli så kul att träffa dom igen! Det är svårt att förklara vad jag känner för dom! Men jag tog hand om dom nästan varje dag i ett år...det är svårt att bara klippa banden till sånna underbara tjejer. Jag tycker otroligt mycket om hela den familjen! Jag tycker så mycket Josefine, mamman, också. Respekterar henne stort! Tar hand om fyra barn och får allt att gå ihop. Ska bli så mysigt att få träffa hela familjen imorgon. På Elsas 7-årsdag dessutom. =)

Jag fick väldigt positiv feedback från min chef ikväll också! Det var otroligt nice att få höra att man gör ett fantastiskt jobb och att jag kämpar åt rätt håll. Han sa så fina och bra saker att jag bästan blev rörd. Han är väldigt bra på att få mig att känna mig duktig och bra på det jag gör, vilket får mig att vilja kämpa ännu mer! Och det kommer jag...jag kommer inte ge mig förrän jag är butikschef! ;o)

1 kommentar:

  1. läskig tanke....tillsammans resten av livet!...hjälp. oj nej inte för er så klart...ni är ju gjorda för varandra, det ser ju varenda kotte!

    SvaraRadera