KÄRLEK

1 september 2009

Den med influensan.

Nu har den kommit till Uppsala. Första dödsfallet i nya influensan blev här i stan. Känns ju tryggt. =P Skämt å sido, jag är inte rädd för att jag ska dö eller så, men jag måste ju erkänna att jag börjat tvätta händerna oftare. Igår var det tre från vår butik som ringde in och sa att dom hade feber och mådde skit. Idag hade vi två till som meddelade sig sjuka. Jag säger inte att det måste vara den så kallade svininfluensan, men det kan vara det. Det är ju rätt mycket folk inne i våra lokaler varje dag. Så just nu kämpar vi på på lite mindre personal. Eller imorgon är vi bra bemannade, men det kan bli tufft på fredag om inte folk börjar droppa tillbaka. Mardrömmen skulle ju vara om fler blev sjuka nu. =/ Det vill jag inte ens tänka på. Hehe.
Nu sitter jag och myser i en av Eriks tröjor. Det är så mysigt att sitta i hans förstora kläder. Det känns romantiskt..och jag kan t.o.m. tycka att det är lite fint. Trots att kläderna egentligen är för stora! =P Men nu väntar han på mig och jag ska sluta skriva nonsens här.

Ha det bra alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar