KÄRLEK

2 september 2009

Den med bygdegården.

Imorgon kanske det avgörs! Var vårt bröllop ska hållas. Spännande. Jag, Erik och mamma ska åka och kolla på Vendels bygdegård. Den ligger kanske 3-4 mil norr om Uppsala, mot mitt barndomshem. Idén kom när vi var och kollade på en annan bygdegård. För då kom jag på att den i Vendel är både större och finare. Där hade jag min bal när jag gick ut nian. Så det skulle vara kul att ha ännu en fin fest där. Den gången blev jag balens drottning, det var riktigt coolt! Men det här ska bli det pampigaste jag gjort hittills i mitt liv. Men lite coolt, för imorgon avgör vi nog om vi ska gifta oss där eller inte.
Och Erik har fått examensjobb nu om han vill ha det. Det känns bra. Lite hårt bara att han kommer behöva jobba i Sthlm minst 3 dagar i veckan då. Men inget är helt bestämt än. Men vill han ha det ska ha ta det! Det är vad jag har sagt. Vi vill ju ändå till Sthlm förr eller senare, och vi har vetat att det kommer bli såhär bara inte fått det svart på vitt förut. Men det är spännande och kul att han fått något nu äntligen!
Men nu ska jag börja tänka på refrängen för eftersom det är mycket sjukdom och jag själv börjar känna av halsen ska jag lägga mig i tid ikväll. =) Mysa med en bra bok.. Niice!

1 kommentar:

  1. Hoppas det gick bra :) vill ni gifta er där?
    och lycka till hos Rejlers!
    puss

    SvaraRadera