KÄRLEK

26 mars 2010

Claudia borde ha vunnit.

Som vanligt vann fel par i Let's Dance även detta år. Men till skillnad mot t.ex. förra året var det ju faktiskt otroligt jämt hela vägen och även Mattias är en värdig vinnare. Men detta inlägg ska tillägnas Claudia!! Inte bara för att hon var bäst ikväll, utan också för att hon har varit så jämt bra genom hela säsongen. Hon har varit blev de två bästa i varje program tycker jag och visar upp en dansteknik som jag inte trodde var möjlig att lära sig på så kort tid. Dessutom har hon det jag faller direkt för, känsla!! Hon är med emotionellt när hon dansar och drar med mig som tittare på ett fantastiskt sätt. Otroligt snyggt show-nummer också!! Lyft är så otroligt svårt...det såg så lätt ut, men det är så sjukt svårt!! Önskar att jag fått chansen att lära mig så mycket dans jag också! Vilket grej att få varit med om!
Jag är van vid att "fel" par vinner, men blir ändå lätt irriterad varje gång. =P Jag blir väldigt engagerad och förstår inte hur alla inte bara kan se det som Claudia så fantastiskt levererar. Så alla ni som inte sett något av Let's Dance, gå in på tv4.se och kolla in Claudias show-nummer!! Underbart vackert och skickligt!!!

GRATTIS TILL ANDRA PLATSEN CLAUDIA!!! Du var bäst rakt igenom hela tävlingen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar