KÄRLEK

14 mars 2010

Nu rullar det på.

Veckorna bara springer iväg nu känns det som. Vips så kommer det vara den 10 april och vi är herr och fru Almlöf. Coolt!! Även graviditeten flyter på och "springer iväg". Har fått frågan nu i vilken vecka jag är och kom fram till att jag inte var säker, vilket tyder på att tiden går fort och att jag har massa annat att tänka på just nu. Kom i alla fall fram till att det har gått 23 fulla veckor på tisdag. Igår var det exakt 4 månader kvar till beräknad förlossning. Alltså har jag gått igenom 5 månader nu. Helt sjukt. Jag är inne i sjätte månaden av nio. Bara 4 månader kvar. Känns lång tid nu, men om jag tänker på hur fort de första 5 har gått kommer nog de här 4 bara gå ännu fortare. Dels är det ju faktiskt färre antal månader, men också att det är en massa annat att tänka på nu framåt. Bröllop, sen bröllopsresa, sen massa jobb ett tag till och sen är det bara att förbereda sig för att barnet kommer. Men det känns bara kul med allt, det är skönt. Och än är jag inte nervös eller orolig för varken bröllop eller att få barn. Känns bara som det bästa som hänt mig i livet någonsin. Och det kommer väl förmodligen vara det bästa året under hela mitt liv antar jag. Så det är bäst att njuta!!!

Nu ska jag njuta av sängen och god sömn tillsammans med älsklingen. Imorgon väntar träning på Friskis med Elin och på tisdag blir det innebandy med jobbet. Superkul och superjobbigt. Jag och Elin hade världens träningsvärk efter förra gången. Men det är det värt. Härligt att träna och kul att träna tillsammans med andra. =)

Sov gott och njut av att lägga dig tidigt ibland, så sköööönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar