KÄRLEK

1 februari 2012

Äntligen färdig!!

Sådär ja!! Nu har jag gjort kvällens "att-göra" som bestod i att fixa med Gabriels urvuxna kläder, diska, plocka undan allt Gabriel dragit fram, soppa bort det värsta skräpet och hänga tvätt. Men vänta...nu är ju klockan över tio på kvällen och jag måste sova. Oj oj...det här med att ta hand om allt fungerar utmärkt vissa dagar (i måndags) och inte alls andra dagar (idag!!!). Men men. Nya tag imorgon då vi hoppas få leka med Maja och sen får vi ju träffa Erik på kvällen!!! Wiii!!!Jag kände att jag var tvungen att visa att vårt kök inte alltid ser ut som i förra blogginlägget. Ett par timmar på kvällen ser det ut såhär också. ;o) Sen så fort vår söta gangster vaknar röjer han ut allt igen!! =P Tacksamt!

P.S. Imorgon kväll ska jag ta ner julsakerna, nu är det ju faktiskt februari! D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar