KÄRLEK

4 februari 2012

Starka känslor!

Jag har nu raderat två blogginlägg som handlade om min och Eriks oenighet om att skaffa fler barn, där det för mig är väldigt viktigt att få fler barn och Erik känner just nu att han inte vill ha fler. Jag tog bort inläggen för Eriks skull och ingen annans, MEN jag vill verkligen att ALLA som läst min blogg och läst dom inläggen ska veta att jag frågade Erik om jag fick skriva om det och det fick jag! Jag hade ALDRIG gjort det annars!!

Det här är ett väldigt stort problem för oss och att det är det är vi öppna med! Jag mår just nu väldigt dåligt på grund av tanken på att kanske inte få fler barn. (Se ordet kanske!) Men jag vill också understryka att jag och Erik verkligen älskade varandra fortfarande och båda vill verkligen att vi ska lösa detta och hoppas och tror på att vi ska kunna göra det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar