KÄRLEK

12 februari 2010

Trött, men vill inte sova.

Vilket i-lands-problem kände jag. Klaga på att jag inte vill sova när jag är så otroligt trött, hur har jag mage? Mina problem ligger typ på den nivån just nu. Vilket jag är VÄLDIGT glad för. Det vore så jobbigt med en massa andra problem. Lägga sig och sova är ju faktiskt typ det bästa som finns, i alla fall när man är riktigt trött. Har lagat "riktig" mat idag. Fiskgratäng efter recept. Tog väldigt lång tid eftersom det var många olika moment. Koka fisken i lag i ugnen, göra egen potatismos, göra sås till gratängen och sen grädda allt i ugnen. Men det blev GOTT! Så provade vi vilket alkoholfria vin vi ska ha till bröllopet, så nu är det bestämt. =) En till sak att bocka av listan..eller inte, för det är ju inte beställt och köpt ännu. Vilket vi inte kan heller för det skulle ta för mycket plats.

Nu ska jag nog antingen ta tag i mitt "problem" och gå och sova. Eller lägga mig och läsa lite...glömde dock min bok på jobbet, men fick låna en av Sophie..som var här och förgyllde middagen med oss. Kan ju börja läsa den, men det är jobbigt att läsa två böcker samtidigt. Får se..kanske inte ens orkar hålla ögonen öppna. Hehe. Erik har hittat en actionfilm på tv så honom lär jag ju inte få sällskap av på några timmar. =P

Sov gott och ha det bra!!

1 kommentar:

  1. Jag känner samma sak, jag sitter också uppe. Beata sover. Hon är så söt att titta på.

    SvaraRadera