KÄRLEK

27 april 2009

Den med barnen

Vi kan ju börja i kronologisk ordning och berätta att Petter nu har flyttat till egen lägenhet! Jättefint ställe på söder. Det fick ju oss att vilja dit ännu mer! Skulle så gärna vilja dit!! Vara nära de vänner vi umgås mest med. Men men, vill ju inte bo där själv. Jag vill ju bo tillsammans med Erik, så jag är kvar så länge han behöver vara kvar här. Vi har ju en stor lägenhet här i alla fall. =) 

Sen igår var vi och hälsade på hos mina favoritbarn! Dom jag var barnflicka åt läsåret 07-08. Slutade där för snart ett år sedan. Det går sååå fort! Och mycket hinner ju hända mellan varven man träffar dom nu. Elin, min lilla plutt, är nu 3 år och pratar och har blivit så stor. Elsa som är äldst ska börja ettan i höst och hon gick på dagis när jag var där. Men det största som hänt är ändå att de fått ännu ett barn. Så nu är de fyra som goa ungar. Jag saknar dem såååå mycket! Skulle gärna umgås med dom och vara barnvakt en massa. Men det går ju inte heller när vi bor så långt borta. Men det var mysigt att få vara med dom lite igår. Bar på lilla Gustav i flera timmar igår så idag har jag lite småkramp i armarna. Hehe. =P 

Nu är det valborgsvecka och bor man i Uppsala och dessutom jobbar på Systembolaget betyder det FULLT ÖS!!! Och lite till tror jag. Vi har så mycket att göra, men det är nu det är kul och utmaning att jobba. Se till att kolla leg på alla och så. Så jag försöker ta vara på den här kvällen som kommer bli den enda lugna innan tre dagar med kaos. =) 

Nu ska jag börja laga mat för jag ska iväg och träna sen...Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar