KÄRLEK

22 april 2009

Den med ett och ett halv år


Igår var en bra dag på många sätt. En sak var att jag var till IKEA (älskar IKEA) och köpte ett pyttelitet skrivbord till min dator och flyttade ut den i vardagsrummet. Så nu har vi kopplat in all min musik till stereon. Niiiice! Gillar att ha datorn här. =) 

Men det riktigt braiga var att jag och Erik firade ett och ett halvt år!! Vi gick på italiensk restaurang och åt. Förrätt och huvudrätt. Sen gick vi hem för "desserten". =) Vi skulle käkat kladdkaka hemma, men vi fastnade framför min dator istället. Hehe. Hopplöst. Sen blev det presentutdelning. =) Jag fick en jättefin klänning. Den var jättefin och väldigt mycket min stil. Är så glad att Erik lyckas köpa så fina kläder till mig. Det är ju extra kul när just han prickar så rätt också. Det är dom sakerna som han har köpt som jag gillar mest tror jag också. Så kul!! Tack älskling! Han fick Bounce-biljetter av mig. Och nu kanske många tänker att det egentligen är jag som är dansintresserad i vår familj, men faktum är att jag inte alls gillar street dance. Så det är faktiskt Erik som vill gå på det och jag ska ge det en chans för att Bounce är ju ändå Bounce och är ju hur coola och DUKTIGA som helst. Så även om jag inte gillar stilen finns det ju en massa annat att tycka om. =) 

Nu har jag kommit hem från jobbet, men tyvärr med huvudvärk, så jag ska nog lägga mig en stund och vila och se om det går över. 

Ha det gött så hörs vi! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar