KÄRLEK

1 juni 2009

Den med Vårruset.

Ikväll sprang jag Vårruset och mina andra vänner i laget gick. Känner mig duktig som sprang och inte föll i grupptrycket när de andra skulle gå. Sprang de 5 km i solen med min allergi. Känns bra nu efteråt att jag gjorde det. Så är det bara att fortsätta träna nu inför Tjejmilen i augusti som vi ska vara springa med jobbet med. Hoppas på att fler springer då. =) Men det kommer ju kännas i vaderna imorgon det här. Känner det redan nu. Men men, jag fick min medalj och MASSOR med fika i en påse som vi ska ta till jobbet imorgon. 
Som sagt, känns bra att jag orkade och kämpade mig igenom hela utan paus eller att gå något. Men som sagt 5 km är en sak...och 1 mil är något helt annat. Gäller att hålla igång hela sommaren och inte slöa för mycket. Hehe. 

Ha det bra och ut och rör på dig du med!! Man mår bättre...sägs det i alla fall. ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar