KÄRLEK

31 maj 2009

Den med mammorna.

Idag har jag legat och solat och än en gång konstaterat att det mest är jobbigt att ligga och steka mitt i solen? Varför är det så viktigt fös oss, speciellt tjejer, att bli bruna? Spelar det så stor roll egentligen. Varför inte vara i skuggan när det är skönare där? 

Sen har vi lagat mat hela eftermiddagen för våra föräldrar kom på middag. Vi firade mors dag och gav våra mammor present. Jag och Erik fick även namnsdagspresenter. Det var trevligt. Vore ju kul om våra föräldrar lärde känna varandra. Jag tror nämligen de skulle kunna trivas väldigt bra ihop om de bara lärde känna varandra bättre. Jag menar om jag och Erik nu ska dela livet tillsammans, vilket vi SKA, så kommer de ju oxå tvingas hänga en del ihop. =) 

Nu är jag helt slut efter en rätt stressig och fram för allt KORT helg. Det var ju väldigt nyligen jag kom hem från jobbet igår och nu är det snart måndag och man ska vara på jobbet innan 8.00 imorgon. Jag vet, borde inte klaga eftersom många börjar ännu tidigare. Men de jobbar förmodligen inte på lördagen. Eller? 

Erik har varit en ängel som diskat hela berget nu!! Tusen tack älskling! Jag torkade en hel del också, så satt inte bara och latade mig bredvid.

Imorgon ska jag och mitt gäng från jobbet springa/gå Vårruset. Hoppas det inte regnar och att det blir fint väder eftersom vi ska ha picknick efteråt. Jag tänker satsa på att klara av att springa hela, men vi får se. Har ont i min ena benhinna nu, så vi får se. 

Ha det bra alla så hörs vi! Eller hur? ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar