KÄRLEK

5 oktober 2009

Den med tjejgruppen.

Nu har vi kommit igång med tjejgruppen jag skrev om förut. Vi har haft våran andra träff ikväll och det känns verkligen superbra och kul. Det är just nu 8 tjejer som alla verkar vilja fortsätta och verkar ha väldigt kul tillsammans. Första träffen var det 6 tjejer och idag var de 7 för att det var två nya men en sjuk som var där förra gången. Dom är superhärliga och lätta att ha att göra med. Pratglada och positiva till allt vi gjort hittills. Nästa vecka ska vi ha tema "förebilder och skönhetsideal" och efter det blir det "mänskliga rättigheter". Det ska bli väldigt spännande att nu komma in lite mer på teman efter att ha haft två träffar där det mest är "lära-känna-tema". Det kommer nog bli jättebra tror jag! Jag utvecklas också mycket av det här.

Imorse var jag på Bolandgymnasiet och dansade med min favorit Helena. Det är så underbart att få dansa modernt, och speciellt för henne. Idag var det en tjej i klassen som lärde ut en egen koreografi. Hon är superduktig tycker jag. Det var kul och jag fick mersmak och vill också kunna vara med i deras föreställning. Skulle verkligen vilja dansa mer och kanske ha en grupp som uppträder tillsammans, men det är ju typ omöjligt. Funderar på om jag ska gå på folkhögskola ett år och dansa för att få göra det. Men vi får se hur det blir. Jag vill ju gärna ha barn också...och dansa om jag lyckades bli gravid kanske inte är det allra bästa och lättaste.

Jag har fått nya glasögon idag också. Dom är väldigt fina tycker jag. Erik såg det inte ens....var tvungen att säga att det är något som är nytt. Men men, nu ska jag sätta mig och läsa i min bok lite tror jag. Mer tid åt läsning har jag lovat mig själv. Nu när jag har tittat klart på säsong 4 av "Housewivesen".

Ha det fint och tänk på att ta hand om er själva!!

1 kommentar:

  1. Va kul att det dragit igång med tjejgruppen!
    jag blir så stolt över dig, du är så bra!

    SvaraRadera