KÄRLEK

27 oktober 2009

I väntan på mamma.

Min kära mamma ska komma och äta lunch hos mig. Sedan ska hon visa mig hur jag ska virka efter mönstret jag har köpt. Jag är OTROLIGT trött idag....också! Har varit det sedan i söndags. Har ingen energi, känns som att jag skulle somna bara jag la mig ner. Vilket jag ser till att integöra eftersom jag inte vill missa en hel dag, som jag dessutom är ledig på! =)
Till helgen får vi finbesök. Både Beatrice och Martin kommer hit till oss och vi ska börja spåna lite på vår stora dag. Det är dessa två underbara människor som ska vara våra värdar. Vi ska försöka komma fram till lite färgteman och försöka få fram ett så snyggt inbjudningskort vi bara kan. Ska bli så kul!!! Längtar till helgen!! Ska bli så kul! Var länge sedan jag träffade dom också, speciellt Beatrice. Eftersom hon har bosatt sig så olämpligt långt borta. =P Men våra brev hjälper oss när vi har så långt till varandra. Jag ÄLSKAR våra brev. Det är en underbar stund när jag sätter mig och ska läsa hennes brev. Då brukar jag koka te och tända ljus och
göra mysigt så sätter jag mig i soffan och njuter av att få veta vad som händer i hennes liv. Det går ett litet lyckorus genom kroppen på mig när jag ser att brevet ligger
innanför dörren. Så att du en kunde tänka tanken att inte skicka mig ett brev den här veckan bara för att du vi snart ses förstår jag inte. Vill du verkligen ta bort denna stund för mig? =P Ska bli underbart att ses igen min vän!!
Igår på tjejgruppen hade vi höstlovs-special. Tjejerna har tjatat om att få spela Wii och ha tv-spel som tema. Så de fick deras önskan uppfyllt igår. Det var superkul. Vi provade Wii Fit. Helt sjukt spel. Tanken är verkligen att man ska gå ner i vikt. Så säger den om man är överviktig eller hur man ligger till. Och vilken ålder min vikt och kondition säger att jag verkar vara i. Jag verkade vara 29 år. Inte så dåligt i tanke på att en av tjejerna som var 15 år fick veta att hon verkade vara 33 år. Men jag tror ju inte riktigt att den där är så mycket att lita på. =/ Sen spelades det Super Mario Brawl för hela slanten till vi slutade. Det var kul. Det gick ut på att slå ut varandra, bokstavligen. Jag hade noll koll på knapparna så jag bara tryckte och det funkade rätt bra. Vann aldrig, men kom 2:a några gånger. Men det var roligare att titta på. Jag har väl blivit vuxen. Ledsnar rätt fort på tv-spel nu för tiden. Jag säger ju det...det är dags att skaffa barn..inte vara det. =P
Nej, nu ska jag läsa lite innan min mor kommer och det är dags att börja med lunchen. =) Diggar ABBA för fulla muggar också. Niiice! Piano-delarna i Chiquitita...så härliga!! Love it! Tack Björn och Benny för all underbar musik ni givit mig att njuta av i livet!!! Och då inte bara ABBA så klart...

2 kommentarer:

  1. Du är så fin!
    Klar jag inte vill ta ifrån dig det därför va jag o postade ditt brev i morse. jag ber om ursäkt för två saker redan nu
    1. inget fint kuvär eller frimärke...jag skäms.
    2. jag kan låta väldigt negativ i börja men det är för att jag va det.
    Nu e jag bara spännd över att få komma hem till dig och erik! :)

    SvaraRadera
  2. Okej, men du....man får vara negativ ibland..;o) Ses på fredag! =)

    SvaraRadera