KÄRLEK

4 november 2009

En snurrig dag.

Idag kom jag för sent till jobbet. Eller inte enligt vad jag trodde. Hade fått för mig att jag skulle börja 9.45 men tydligen skulle jag jobba från 8.00. Hoppsan, så det kan bli. Men jag har pratat med Elin på jobbet och det är lugnt som tur är. Så sedan dess blev dagen lite upp och ned! Men det gick bra! Känner mig lite extra stark när jag tagit mig igenom en sån här dag. Har dessutom varit och tränat på kvällen! Niice! Bra att ha Elin att komma iväg och träna tillsammans med.
Imorgon ska jag iväg och ta vaccinspruta innan jobbet det ska bli skönt att ha det gjort. Jag blir så nojjig när jag sitter i butik och tvingas träffa så många folk hela tiden. Och dessutom måste jag ta i äckliga pengar. Så det ska bli skönt att bli emun mot en sådan sjukdom i alla fall. Sen ska jag ha myskväll med Erik på kvällen. Vår enda kväll tillsammans den här veckan eftersom han är borta sent varje kväll annars. Men så är det när man är engagerad.
JAG ÄLSKAR DIG ERIK!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar