KÄRLEK

2 november 2009

Tröttsam dag idag.

Idag har jag verkligen varit trött från det att jag kom till jobbet. Men det gick bra. Sällan en 8-14.00 dag på jobbet känns lång. Sen bar det av till IKEA med kära modern och det var trevligt. Köpte ett nytt bord till vardagsrummet och lite smått och gott till vårt nya sovrum. Sedan åt vi middag där också, för totalt 44.50 kr för bådas måltider. Helt sjukt! Jag tog ett erbjudande dom hade just då om 8 köttbullar med potatismos och lingonsylt och sås för 16 kr. Förstå, det är billigare än det kostar att laga det själv typ. Helt otroligt bra pris var det. Kände mig nöjd med det efter att ha spenderat rätt bra med pengar inne på IKEA (så dom får ju sina pengar av mig i alla fall).
Tur att jag hade tjejgruppen ikvällen. Var trött under hela kvällen men det var enda gången på hela dagen som jag inte kände av huvudvärken som jag haft sedan jag vaknade. Sjukt jobbigt. Men tjejerna är så härliga och har så kloka tankar. Idag pratade vi om jämställdhet och feminism och det är verkligen inte helt lätta saker, men de var så duktiga på att diskutera och komma fram till bra saker. Jag blir stolt över dom. =)
Så därför får dagen ändå ett bra slut, vilket känns bra. Så kanske jag kan se positivt på morgondagen som faktiskt är min lediga dag den här veckan. Men jag ska inventera på kvällen, men det gör inget, för det är bara på kvällen och Erik är ändå borta då. Dessutom tjänar jag asbra dom timmarna för att det blir min sjätte arbetsdag så då får jag 150% OB dom timmarna. =)
Ta vara på livet!! Man anpassar sig alltid efter den rådande situationen, så vad som än händer kommer det att funka och gå bra! Tänk på det! ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar