KÄRLEK

18 november 2009

Jobbigt läge.

Livet är underbart, är det inte?! =) Dessvärre är jag nere i svacka just nu. Känner mig deprimerad och nere. Mår inte särskilt bra alls. Dessvärre är jag inte så duktig på att sjukanmäla mig. Känns inte som att jag har anledning att vara hemma. Men vi får se hur jag gör imorgon. Försöker få tag på sjukvårdsupplysningen men dom verkar ju helt omöjliga att få tag på. Antingen är det 15 före i kön och kötiden beräknas ta 45 minuter, men oftast kommer man inte ens fram för att det är så många som ringer. Himla Svinflunsa!! Förr kunde man lätt komma fram på det numret, men senaste två veckorna har det varit kört! Skaffa en svininfluensa-linje vet ja. =P
Jag ska vara glad att jag fått vara ledig i två dagar nu, dessvärre har jag ångest över att gå och jobba. Varför det plötsligt? Vi behöver ju pengar till vårt bröllop så jag borde vara motiverad att jobba nu! Det här blev en deppdag med ett deppigt inlägg tyvärr. Men jag känner så just nu, så jag kan tyvärr inte ljuga och skriva massa positivt. Mycket känns jobbigt och svart! Men jag ska i alla fall försöka ta mig i kragen och äta lite lunch nu. God lax med pressad potatis och god sås! =)

Försök må bättre än jag gör.. ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar