KÄRLEK

12 november 2009

Tråkvecka

Den här veckan har varit seg och tråkig hittills. Att gå till jobbet har varit så motigt och jag har inte alls velat. Dagarna känns superlånga och sååå jobbiga. Det händer så mycket i mitt liv, ändå går tiden så långsamt! Hur hänger det ihop? Vi har fått hit Stefan nu, det är kul! Så nu får ni komma hit och hälsa på oss alla tre. =) Eller hälsa på en i taget så kommer ni fler gånger. ;o) Hur kan jag vara så nere? Mitt liv är ju verkligen toppen!!! Men det ger väl sig och blir bättre kan man hoppas. Jag är så virrig och glömmer saker hela tiden! Så lita inte på mig om jag lovar att göra något nu.. =P T.ex. svara på ditt brev Beatrice. Förlåt!! Jag har bara haft så mycket annat! (Du kanske förstår det....?) Erik har heller inte varit hemma mycket på flera veckor och det känns tråkigt!! Men nästa vecka kanske...och nu i helgen...vara mysa tillsammans och smälta allt!

Men nu kom han hem, älsklingen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar