KÄRLEK

1 november 2009

Händelserik dag.

Vaknade redan 7.21 och kunde inte somna om. Typiskt. Så idag har jag varit rätt seg. Går bättre nu på kvällen för att jag sov en stund på eftermiddagen. Men Martin och Beatrice var ju här på förmiddagen idag också. Tog dock en och en halv timme innan någon mer kom upp. Men jag ringde mamma och surfade en del så tiden gick ändå. =)
Sedan lyckades Beatrice och Martin tillsammans under dessa två dagar jobba fram det som förmodligen kommer bli vårt inbjudningskort till bröllopet. Kul!!! Bra jobbat kompisar!! Tur att vi har er! Så spelade vi Tecken idag också, det var kul. Jag och Beatrice vann, såklart! Hehe. Sedan åkte de hemåt tyvärr. Det var supernice att ha dom här! Verkligen! Hoppas Bea kommer in på sin utbildning så hon hamnar närmare! Saknar henne mycket när hon är där borta.
Sedan kom Stefan över och vi började byta plats på möbler så nu har vi bytt rum till det andra. För övrigt är det kaos i hela lägenheten just nu, utom i köket. Där är det okej. =P Men det är väl bara att ta, det tar nog några kvällar att komma i ordning ordentligt. Men det blir nog väldigt fint när det blir klart. Man kan ana det redan nu. =) Kommer nog trivas bra där inne. Ska till IKEA med min mor imorgon och köpa till lite grejer till min garderob som är lite sämre än mig förra. Men det kommer bli så bra. =) Hon ska få ta brudklänningen hem till dom också, för nu har vi inte en helt tom garderob att ha den i. =P Men hjälp vad med saker man samlar på sig. Vi har bott här i drygt ett år och har redan fullt och lite till. Måste rensa förrådet känns det som.
Men nu ska jag duscha och sen fortsätta röja och fixa så det blir så fint som möjligt innan jag måste lägga mig för att upp och jobba tidigt imorgon. Men ha det bra så hörs vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar