KÄRLEK

21 november 2009

Första soldagen i november.

Igår stod det i tidningen att vi i Uppsala har fått 3 soltimmar under hela november. Inte så konstigt om jag börjar känna mig lite deprimerad. Idag däremot har det varit sol hela dagen!! Helt otroligt. Sen att dagen börjar klockan 9 och slutar klockan 16 nu i mörka vintern är ju en annan sak. Men under den ljusa tiden var det i alla fall sol mesta delen. Självklart jobbade jag ju så jag fick inte mycket av dom där soltimmarna jag hade varit i behov av. Men när jag körde till jobbet kände jag att det var en konstig känsla när jag fick solen i ögonen och att det var väldigt obehagligt ljus. Ändå var det inte ljusare än "vanligt". Det säger lite om hur lite sol vi haft här senaste veckorna. Jag kanske får hoppas på lite snö så det blir lite ljusare och jag blir lite gladare kanske. =) Trots att det bara är att börja skrapa bilen varje morgon i så fall, det kanske är ett pris jag är beredd att ta. =P

Imorgon ska jag och Erik ta våra favorittjejer och åka och bada på Eriksdahlsbadet i Stockholm. Det är ju det som tjatar om så fort vi träffar dom. Vi har varit där två gånger eller nåt, men ändå är det något dom förknippar så starkt med oss. Så jag hoppas det blir lyckat imorgon också. =) Om inte annat kan jag ta en av dom och sitta i bubbelpoolen. Niiiice!! Där trivs jag. Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar