KÄRLEK

29 juni 2011

Äntligen en fin lägenhet

I måndags var vi på lägenhetsvisning i Farsta för tredje gången. Och äntligen var det en nyrenoverad och fin lägenhet. Toppmoderna tapeter och inte en massa förstört. När vi gick ut kändes det utan tvekan som att vi ville ha den. Och den var jättefin!! Men igår började jag tänka mer och det är ju verkligen på två sätt. Antingen är det skönt och flytta in i något fint och modernt, eller så är det tråkigt för att vi inte får göra om och renovera som vi själva hade valt. Det första jag kände var att åh va fint så fint kommer vi aldrig orka fixa. Men sen har jag börjat tänka...och det är ju väldigt kul att renovera och göra om till sitt eget! Fast vi kanske ska renovera när vi inte har små barn som kanske. Jaja, en massa tankar som hinner flyga genom mitt huvud som vanligt! Vi har i alla fall tackat ja och får vi den kommer vi att ta den! Och jag hoppas vi får den för ni känns det som att det ska bli kul att flytta!! =) Men eftersom den var så fin så är det säkert fler som fick samma intryck som oss och många som tackar ja. Vi ligger på plats 15, så 14 måste tacka nej. Men på en annan i Farsta som jag tror var med attraktiv tackade 17 nej som låg före oss i kön. Så man vet ju aldrig. Kan bli hur som helst. =P Förhoppningsvis får vi svar imorgon eftermiddag. Det var i alla fall kul att se att det kan finnas snygga hyresrätter att flytta in i. =) Efter 12 idag ska jag gå in och kolla vad det kommit upp för nya lägenheter. Spännande!

Håll era tummar och tår!! ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar