KÄRLEK

6 juni 2011

Trevlig helg på Yxlan

Vi är på weekend-semester ute på ön Yxlan i Stockholms skärgård utanför Norrtälje. Vi har det fantastiskt med underbart väder o fina vänner. På vägen hit vad vår bil packad till bristningsgränsen.


Knappt så vi fick plats själva. =P

Vi har haft värme o sol o slapp o bad!! Nice!


Alla grabbar utom Gabriel badade i det smått iskalla vattnet.


Vi stod på land o fotade. Det räckte för oss. :)


Min busunge i vagnen efter en tupplur på dagen igår.


Idag på förmiddagen fick jag chans till lite egen-tid i solstolen tillsammans med min bok!! Sjukt skönt!!


Här är ett smakprov på hur roligt Gabriel har haft det med våra vänner. Mysigt!!


Nu har Gabriel somnat o jag funderar på att ta en dusch. Verkar skönt. Sen imorgon bär det av hem igen. Hoppas det fina vädret fortsätter så vi kan ha picknick med min kusin på måndag. :)

- Bloggat med min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar