KÄRLEK

1 juni 2011

Bilder från Gabriels första träff med sin morfar.

Först var det Ingrid som vågade ta Gabriel och ha honom i knät.Men sen fick han vara med morfar också. =)Det var otroligt kul att se pappa med Gabriel. Jag trodde inte att jag skulle bry mig, men det
gjorde jag faktiskt. Pappa lyste upp och var jätteglad och jag såg på honom att han tyckte det var kul att träffa Gabriel. Gabriel fick en fin flanellpyjamas och ett par jeans i present. Sen fick han MASSOR av begagnade kläder efter Ingrids barnbarn. Passade perfekt nu när vi typ inte har några pengar alls att köpa nya kläder för när han nu kommer gå över till storlek 80.

Jag hade varit orolig för hur det skulle gå och hur pappa skulle må. Men på något sätt verkar han kunna skärpa sig och vara rätt "normal" när han träffar andra. Han var som min gamla pappa! Så som jag vill minnas honom från min barndom!! Det är faktiskt väldigt skönt att få ha haft ett bra möte med honom igen, eftersom allt är rätt jobbigt och komplicerat kring honom för det mesta. Så jag är glad!! Synd bara att inte Erik lyckas vara med när jag träffar honom. =P

Nu ska jag klä på mig kläder för jag fick just veta att Linnea ville komma över och leka om en stund. Bra att träffa nån på dagarna så jag inte bara klär på Gabriel utan även mig själv. ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar