KÄRLEK

12 juni 2011

Lättad

Nu är det massor av saker som känts jobbiga som har löst sig. Det är så otroligt skönt!! Och jag hade inte fattat hur pass mycket dom tyngde mig innan det var fixat och det plötsligt kändes som att jag flög istället för krälade tungt.

Igår var världens skönaste dag. Jag frågade Erik i fredags om han inte kunde ta med Gabriel till sina föräldrar en stund så jag fick lite tid för mig själv. Det slutade med att dom var borta i 5 timmar. Det var underbart skönt!! Läste massor och hann prata ostört med kära saknade Beatrice en hel timme. Ljuvligt!

Idag är jag uppe med tuppen, och tuppen heter Gabriel o är lagom missnöjd på golvet. Han har väldigt ont bredvid sin enda tand så jag gissar att en till är på väg.


Idag ska det rensas lite o ta ner saker till källaren. Skönt att få det gjort. Det behövs göras ibland när Gabriel växer hela tiden och man behöver byta klädstorlek. Sen ska utemöblerna oljas, sen kanske vi hinner slappa lite oxå. ;)

- Bloggat med min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar