KÄRLEK

11 juni 2011

En stunds frånvaro

Det var ett tag sen jag skrev här nu. 4 dagar eller så tror jag. Jag har gjort en massa kul den här veckan. Det är sommar och sjukt varmt och vi har varit iväg på grejer nästan varje dag. Måndag till torsdag var det nåt varje dag. Väldigt kul!!! Men nu är jag rätt slut!! =P Det har varit två turer ut till Saltsjöbaden för nostalgiska minnen, en onsdag tillsammans med mamma i stan och sen var hon barnvakt så jag och Erik fick ut och äta själva på kvällen och i torsdags var vi till Uppsala och hälsade på familjen Aro. Kul!! Men som sagt, nu behöver lite återhämtning kände jag. Därför skickade jag ut Erik och Gabriel till Medlemsvägen (Gabriels farmor o farfar) så jag fick lite tid bara för mig själv utan att höra gnäll och ha en son som ska klättra på mig osv. Han är underbar, men för att orka med måste jag få återhämta mig ibland. Och det har blivit alldeles för lite!!

Jag har legat ute och läst i solen, ätit lunch, spelat Sims och planterat blommor. Det känns som att jag har hunnit hur mycket som helst på dom två timmarna som dom varit borta. SKÖÖÖÖÖNT!!! Det är faktiskt så att jag nu känner mig rastlös och är på väg att börja sortera kläder, städa eller nåt annat uppstressande, men det får vänta. Senaste tiden har jag varit så SJUKT trött!!! Helt slut faktiskt. Trodde inte man kunde vara så trött trots att jag sover 7-8 timmar per natt. I natt har jag sovit ännu mer men är precis lika trött oavsett om jag sover 7 eller 11 timmar. =( Det är väl så att vara allergisk skulle jag gissa. =/ Jag ska i alla fall försöka be om lite mer tid för mig själv. Att Erik är iväg med Gabriel en stund eller att jag går hemifrån på nåt. Jag behöver komma bort. Lära mig att vara ifrån Gabriel och lära mig att slappna av och återhämta mig lite. Skulle vara skönt att dra iväg med en kompis på en övernattning någonstans...hör av dig om du har lust. ;o)

Nu ska jag nog fortsätta läsa lite och ta en kopp kaffe medan jag har chansen. Åhhhh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar