KÄRLEK

28 maj 2009

Den med allt regnet.

Jag har lessnat på allt regnande och all blåst! Kan det inte bara få vara det här fina vårvädret som det brukar vara i maj? Dock är det ju lite bra, för då vill jag vara ute mindre och blir mindre påverkad av min pollenallergi.  Jag skulle träna idag innan jag börjar jobba klockan 14.00 hade jag bestämt. Men så tog Erik bilen och jag skulle gå till Friskis. Hur kul är det i spöregn? Hade bestämt mig för att vara hemma och läsa istället, men så kände jag att jag bara kommer bli tröttare av det. Behöver iväg och röra på mig. Få igång kroppen. Speciellt eftersom jag ska springa Vårruset på måndag, behöver ju träna mig inför det. =) 

Så okej....jag tar tag i mig nu och går iväg och tränar!! Åh, va jag är duktig...=P 

Vi hörs senare...ta dig ut och träna ut också. ;o) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar