KÄRLEK

3 maj 2009

Den med Bounce!

Jag gav Erik biljetter till en föreställning med Bounce för han har sagt att han så gärna vill se dom. Det är ju lite mer hans typ av musik och så. =P Men jag gillar ju dans så jag går gärna med. Och det var tur att jag gjorde. Det var det häftigaste jag sett faktiskt!!! Det var deras föreställning Caution! som går på Orion nu. Så häftig show!! Dom dansar på väggar, på platsgrej i taket så man ser det nerifrån, och dom dansar med sand. Massa häftiga saker. Men också tänkvärda budskap. Jag kände mig berörd när jag gick därifrån. Så härlig förställning. De blandade sig med oss i publiken och jag gick en kram av den mörkhåriga tjejen! Och några fick dansa med dom. =) Fatta va häftigt. Gå och se den alla som kan och hinner!! Den slutar snart gå. Det var det häftigaste jag någonsin sett!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar