KÄRLEK

6 maj 2009

Den med vaxproppen.

För cirka tre veckor sen fick jag lätt tilltäppning i örat. Hörde lite sämre och jag gissade att det var en liten vaxpropp. För en vecka sen fick jag totalt lock och hörde i stort sett ingenting på vänster öra. Vaknade inte av väckarklockan för att jag låg på det öra jag hörde med. Livsfarligt ju. men jag tänkte att det löser väl sig under dagen. Men nej då! Den trivdes och skulle bo kvar tydligen. Tills igår....har kämpat med vaxlösare i flera dagar. Och nu äntligen(!) hör jag bra igen!!! Det är en sån befrielse. Erik sa: "Visst är det skönt när det släpper?! Det är nästan så du önskar tillbaka den för att få uppleva känslan när det släpper va?" Och nja...men det var riktigt sköööönt! 
Och i måndags var jag och dansade på min gamla gymnasieskola. Och jag får alltid sån OTROLIG träningsvärk efter ett pass där. Jag tänker på hur vältränad jag måste varit när jag gick och dansade 9 timmar i veckan där. Men när jag går på pass på Friskis får jag aldrig träningsvärk, så det måste vara att man använder andra och mindre muskler när man dansar. Sådana muskler man inte använder annars. Men idag har jag varit på Lottas roliga pass på Friskis. Hon har så mycket energi och det är så kul på hennes pass. Men det tycker alla andra oxå så det är helt proppfullt med folk. Men men...kul var det. 
Nu måste jag sätta mig och läsa så mycket jag orkar. Ska ju lyckas skriva en uppgift till på tisdag. =/ Önska mig lycka till! =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar