KÄRLEK

15 mars 2011

Lycka!!!

Just nu är jag superglad och hela jag bara spritter av glädje. Ja visst är jag trött efter en rätt jobbig natt, men det är nästan glömt nu. =P Gabriel äter bättre idag! Nyss klämde han i sig drygt en liten burk mangopuré i ett nafs utan att protestera. Däremot gillade han inte kikärtspuré. Men skit samma just nu. Vill han ha bara desserten får han det som läget är just nu. Att se honom äta något alls med glädje är helt underbart!!! Det är nog det som gör mig så lycklig och lättad. Sen håller Gabriel på att kräla runt i lägenheten och undersöka mer än någonsin. Aldrig förut har han krälat runt hela stora rummet förut. Kul!! =) Undrar bara när han ska börja ta sig upp på knäna och faktiskt krypa? Fantastiskt att se hans framsteg!!
Sen fick jag ryck och kände för att sätta på Helen Sjöholms nya skiva Euforia där hon tolkar låtar från Billy Joel. Jag slog på och började sjunga för fullt och Gabriel lyser upp som den vackrast solen!! Då fullbordades min lycka!!! Tänk om fler kunde tycka att jag och Helen förgyller deras dagar? Då skulle jag kunna sluta grubbla på vad jag ska jobba med. ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar