KÄRLEK

22 mars 2011

Resultat av shoppingdag tillsammans med mamma/mormor

Idag tog vi oss till stan jag och Gabriel och mötte upp mamma, Gabriels mormor alltså, och gjorde stan tillsammans med henne. Underbart trevligt och uppfriskande! =) Här är resultatet av våra "fynd":Första köpet blev så snygga solbrillor till Skrutten från Åhléns för 69:-
Sedan hittade jag äntligen en tvådelad pyjamas till Gabriel. Det var egentligen inte nån pyjamas, men för honom blir det en sån ändå. =P Lindex 129:- för hela sättet.Sedan hittade jag en snygg kofta, fast utan öppning fram som är nätvirkad, så den är luftig och skön nu i vår. Den hittade jag på Vila för 279,95:- och linnet nedan är oxå från Vila för 129,95:-Sedan hittade jag dessa snygga skor på Vegabond för 500:-. Jag behöver vårskor som är lite snyggare än mina promenadskor och som passar till det mesta och som är min stil och här tyckte jag faktiskt att jag hittade som uppfyller allt det. =) Älskar dom!! Mitt bästa köp på länge känns det som.Så fick Gabriel och mormor mysa en massa på alla stopp vi fick göra för att uppfylla Gabriels behov. =) Myyyysigt!! Så kul att se hur bra dom trivs tillsammans, Gabriel lyser upp när han ser henne. Jag älskar min mamma så mycket och jag är verkligen så glad för att jag har en så bra relation med henne. Tack för idag mamma och mormor (för jag är säker på att Gabriel oxå tackar)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar