KÄRLEK

3 maj 2011

Ute på äventyr




Imorse snöade det. Stora fina vita flingor, även om det bara ser ut som regn på bilden. Det känns inte okej när vi bor i Stockholm och det är MAJ. Inte okej!


Jag skulle iväg och ta cellprov på morgonen så det var bara att klä på oss massa tröjor, ta fram vintermössan och ta på regnskyddet och gå till spårvagnen. På vägen till kliniken fick jag sms från Hanna i Uppsala som undrade om vi inte ville komma och leka hos dom idag. Varför inte tänkte jag. Vi är ju ändå på resande fot rätt tidigt. Så när vi stegade ut från provtagningen vid 9 bestämde jag mig för att vi skulle åka.

Så nu sitter vi på tåget på väg till Uppsala, helt spontant. Känns kul!


Jag har t.o.m. sån tur så Gabriel sover på vägen så jag köpte mig en tidning och ska sätta mig o läsa o käka sen frukost på vägen. Det här kommer bli en bra dag trots att den började dåligt med för lång sovmorgon, snö o stress. =)

- Bloggat med min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar