KÄRLEK

25 maj 2011

Pekbibeljakt

Idag har jag, Gabriel, Petra och Albin varit ute och letat efter Pekbibeln, en pekbok jag vill ge till Gabriel på hans välsignelse på söndag. Vi promenerade till Liljeholmen, men där fanns den inte. Dock hittades lite annat (såklart)...


Den var så cool så jag kunde inte låta bli. 49:- på Cubus!! :)


Sen såg jag den här och kunde inte låta bli. Samma affär, samma pris som den andra. Så 98:- för båda tyckte jag var billigt. Och dom var ju ascoola!! Eller hur? ;)

Sen gick vi till söder på bokjakt och in på Babyproffsen i farten och där hittade jag ett parasoll till vagnen. Det funkade även som paraply upptäckte vi när vi stod o väntade på bussen hem i SPÖREGN. Och boken hittade jag också till slut. Sen blev det promenad till Skanstull för att åka hem, det var där regnet mötte oss. =\

Ja ja, nu är vi inne o torra o jag ska ställa mig i duschen en stund bara Erik bestämmer sig för när han ska ut o springa. Gabriel har precis somnat. Lättaste nattningen någonsin tror jag. Jag la bara ner honom o han rullade runt en stund för sig själv och sen la han sig till ro o somnade.

Vad ska jag hitta på ikväll då? Vara duktig och sätta in foton kanske?

- Bloggat med min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar