KÄRLEK

6 maj 2011

På väg mot Belgien och gay-bröllop

Nu sitter vi inne vid vår gate och ska flyga till Belgien.


Vi är alla glada över att få resa dit och hälsa på min vän Julien. Vi ska dessutom få äran att vara med på hans bröllop. Det blir mitt första och kanske enda gay-bröllop. Känns häftigt och coolt!! Väldigt kul att träffa honom igen oxå. Det är det bästa med resan. Julien lärde jag känna i gymnasiet när han var utbytesstudent i vår klass. Jag är så glad för hans skull, få gifta sig med den han älskar! Det är fantastiskt!!

Gårdagskvällen var hemsk!! Erik upptäckte att det står Andersson i hans pass. Så han ägnade hela kvällen åt att kolla upp hur det skulle påverka. Det såg inte så ljust ut, men vi bestämde oss ändå för att chansa. Man "ska" ju kunna resa med id inom Europa, men det gäller inte alltid. Det gick hur bra som helst, dom ville inte ens se Gabriels pass som vi så duktigt fixat.

Nu är det dags att gå ombord. Spännande! Hörs efter helgen om jag inte får tag på en dator o har tid att skriva.

- Bloggat med min iPhone.

1 kommentar:

  1. Oh, gaybröllop! :D

    SV: Jo det var jobbigt... Men samtidigt väldigt kul! Det underlättade att jag hade "fönster" så jag kunde se honom hela tiden. Men det varade bara i 20 minuter. :)

    SvaraRadera