KÄRLEK

1 maj 2011

Dagens skörd




Jag hittade en klänning som både jag och Erik tycker är sjukt snygg!! :) dock kostade den nästan 600 kr, vilket är rätt mycket i min shopping-värd. Men det är en klänning som kommer funka vid många tillställningar så jag tycker det var värt det.


Köpte en skjorta till Gabriel som jag suktat efter på Polarn o Pyret ett tag. Den kostade 225 kr och det tycker jag är lite dyrt för ett barnplagg, men den var väldigt fin. Lila, och det går inte att hitta någon motsvarande fast billigare. Får använda den mycket. :)


Hittade sjukt coola linne-byxor på Lindex oxå. 99 kr. Dock var dom lite stora för att kunna användas på bröllopet på lördag. Skjortan får hitta en annan underdel.


Köpte en solhatt åt Gabriel så han slipper bli så bländad. 49,50 kr från H&M.


Sen gick jag och åt lite lunch på Taco Bar. Nacho de Luxe!! Niiice!


Nu har jag fått tid ensam idag. Det var sååå skönt!! Så nu har jag lite mer ork till min fina lila älskling!! :) älskar honom massor ju!!!


- Bloggat med min iPhone.

Location:Ottsjövägen,Årsta,Sverige

2 kommentarer:

  1. Synd att byxorna e för stora! De var ju skit snygga med skjortan :-(

    SvaraRadera
  2. Jag skulle kunna byta till en storlek mindre kanske...men då växer han ur som snart. =P Svårt det där.

    SvaraRadera