KÄRLEK

26 maj 2011

Inga kommentarer.

Jag har undrat över varför jag får så otroligt få kommentarer på min blogg. Inte för att jag är ego och tycker jag borde få massa kommentarer för att jag skriver så vansinnigt intressant, utan mer att nån borde väl kanske skriva nåt ibland. Och mycket riktigt idag försökte en vän skriva men det gick inte. Kan det vara så att man måste ha ett google-konto för att kunna skriva kommentarer till min blogg?? Jag ska kolla inställningarna tror jag. För jag vet att en annan vän också försökt kommentera men att hon inte lyckades. Trist... =( Får försöka lösa det här tror jag. =)

Just nu är jag bara otroligt nedstämd. Kändes bara plötsligt som att jag har tusen bollar i luften och att jag inte alls orkar nåt. Vill bara lägga mig och dra täcket över huvudet!! Jag orkar ingenting...och det är ingen bra kombination när man har en son på 10 månader. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar