KÄRLEK

23 maj 2011

Den mysiga hemma-helgen.

I fredags hade vi hem lite vänner på middag och mysig pratstund på kvällen. Sen på lördagen promenerade vi till Globen hela familjen tillsammans med Petra och Albin och köpte present till Emma & Micke och till Gabriel. Och vi käkade dyr Ben & Jerry-glass som var sjukt god! På kvällen spelades det det Agricola tillsammans med Per och Linnea. Det var trevligt!! Nu har vi fått låna spelet så vi kan bli riktigt bra på det. =) Så inte dom andra två är så överlägset bäst. =P Söndagen gick ut på att ta det lugn på förmiddagen för att sedan gå till Emma & Micke på eftermiddagen. Emma är Eriks syster och hon och Micke har förlovat sig så dom hade bjudit över sina familjer på scones och glass med jordgubbar. Och det var väldigt trevligt där och väldigt kul att dom förlovat sig och att det blir bröllop nästa sommar. =D Inte bara vi som gifter oss. =)

Dagen har spenderats mest i stan tillsammans med Linnea. Först buss till Skanstull och sen promenad därifrån till Katarina Bangatan där vi åt lunch på ett ställe som hade bra vegan-mat till Linnea. Efter det promenerade vi vidare till Rådmansgatan och tog en snabb fika innan vi skildes åt och jag och Gabriel åkte hem. Nu är Martin här och han och Erik ska kolla på Farscape och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Trist, men så är det ibland. Kan ta tag i sortera alla foton på Gabriel så vi får ordning på dom. Kommer ta låååång tid. =P Sen är jag sjukt trött också så jag kanske lägger mig tidigt eller så. Fast så brukar jag ju tänka ofta utan att det blir så. Hehe. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar