KÄRLEK

3 maj 2011

Gårdagens shopping

Igår var vi till Nacka och hämtade ut Gabriels pass. Då passade jag på att kolla efter byxor åt honom. Och det hittade. Samt lite annat såklart. =P


Hittade coola baggy-jeans på H&M för 79:- som han kunde ha i storlek 80 utan att det såg för stort ut. Och det känns bra för då kommer han kunna ha dom ett tag. 74 på byxor känns förbi ganska snart. Bra köp!


Hittade en annan lila skjorta på Zara för 149:- och den var både billigare och bättre. Kortärmad så det inte blir så varmt och tunnare material. Passar i sommarvärmen. :) så vi lämnade tillbaka den andra som vi hade köpt.


Men väl inne på Polarn o Pyret hittade jag självklart nåt annat jag ville ha. Så han fick den här fina tröjan i storlek 80 att växa i. Den kostade 145:- och det känns rätt dyrt för en bomullströja, men det är bara Polarn o Pyret som har bra och coola unisex-kläder. Så det kändes värt det när jag hittade en fin blommig tröja i grönt o blått. Alla andra blommiga plagg är rosa eller lila o gärna med volanger o trams. =P jag tyckte mycket om den och då kändes det värt. Kommer användas mycket!! :)

- Bloggat med min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar